Betaling

Hvordan kan jeg betale?

Du kan betale med PayPal, bankkort og bankoverføring. Du velger metode når du kommer til kassen.

PayPal konto Millioner av kunder verden over bruker PayPal av én eneste grunn: Det er enkelt. Du må bare skrive inn e-postadressen og passordet ditt for å bekrefte betalinger. Det går mye raskere enn å grave frem lommeboken og kortet!

VISA & Mastercard & American Express Du kan betale med disse kortene uten å ha en PayPal konto – du velger selv om du vil opprette en konto eller ei.

Bankoverføring Sett in totalsummen på konto 000.111.222 og tast in fakturanr som du har får på e-post rett etter du avsluttet kjøpet og valgt «Bankoverføring».

 

Er det trygt å betale med kort?

Ja! Det er også trygt å lagre kortet hos oss slik at det går fortere neste gang.Da slipper du å taste inn all informasjonen neste gang du handler i nettbutikken vår. Det er forresten ikke vi som lagrer den, men vår sertifiserte betalingsleverandør – kortinformasjonen din blir aldri sett av våre menneskeøyne.

Problem med å gjennomføre betaling

Test å handle via Google Chrome eller Firefox som nettleser. Dette bruker å løse de fleste problemene.

Klarer du likevel ikke å betale, kan du sende mail til keith@cyco.no så hjelper vi dig så godt vi kan.

Jeg har mottatt en rabattkode , hvordan bruker jeg den?

Legg varen i handlekurven når du går til kassen og skriver inn din adresse kan du også legge inn din rabattkode.

Levering

Kan jeg hente varen selv?

Ja, det kan du! Da velger du “hente selv” som fraktalternativ, så får du beskjed fra oss når pakken er klar. All vareutlevering skjer i Hemsedal.

Hva koster frakten?

Frakt for sykkelbekledning og sykkeltilbehør er 69kr. 

Frakt for sykkler er 250kr. 

NB! Ingen toll, alt sendes fra Norge.

Hvor lang tid tar det før jeg får varen?

Det kommer litt an på hvor du bor, men som regel blir ordren din behandlet samme dag eller dagen etter at du bestiller. Hvis det er forsinkelser eller leveringsproblemer får du beskjed. Generelt 10-14 dager for levering av sykler.

Kan jeg få levert varen hvor som helst?

Du kan få levert overalt hvor Posten kommer frem. Hjemlevering kan du sjekke her.

Hva skjer hvis jeg ikke henter ut pakken?

Ved uavhentede pakker vil kunden bli ilagt et gebyr for uavhentet vare, samt frakt begge veier, for å dekke våre kostnader i forbindelse med brudd på avtale.

Returer

Hva kan jeg returnere?

Alle varer inom Sykkelklær og beskyttelse kan du returnere, i originalemballasjen, så lenge du ikke har tatt dem i bruk eller ødelagt dem på noen måte.

Sykler anses som spesial/tilpassede produkter og kan dessverre ikke bli returnert. Men er du ikke fornøyd med sykkelen så vi hjelper vi deg gjerne å finne en ny eier.

Generell kjøpsinformation

Hvordan klager jeg på en vare?

Hvis du har tatt en vare i bruk og ikke synes den gjør det den skal så er det beste å kontakte oss så fort som mulig på keith@cyco.no. Så tar vi det derfra, som det heter.

Hva gjør jeg om varen er ødelagt?

Da kontakter du oss så fort som mulig på keith@cyco.no så løser vi sannsynligvis problemet raskt og enkelt.

Kommer sykler ferdig montert?

Syklene er delvis demontert for å få plass i esken. Instruks på hvordan du setter den helt sammen ser du her.